Kurv

KUNDESERVICE - FAQ

Spørgsmål og Svar

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis dit spørgsmål ikke findes nedenfor, kan du skrive til os. Kontakt os her.

Har I en fysisk butik?

UrbanOutdoor.dk er en webshop, og vi har ikke butik. Hvis du har spørgsmål til en vare eller ønsker råd og vejledning, kan du altid ringe til os på telefon 31404241 (man-fre 09.00-17.00). Hvis du ønsker at prøve en vare, kan du altid bestille den hjem. Hvis du vælge at returnere varen, betaler du kun returfragten – men du har jo sparet en tur til butikken. 

Hvornår sender I min bestilling?

Når du bestiller en lagervare og vi modtager din bestilling senest kl 12.00, så sendes den samme dag. Modtager vi din bestilling i weekenden eller på en helligdag, bliver den afsendt den førstkommende hverdag. Du kan altid se på varen om den er på lager. Hvis du bestiller en vare, der ikke er på lager, skal du påregne en leveringstid på 3 – 14 dage. Du kan altid kontakte os for et mere nøjagtig estimat på leveringstid. 

Hvor hurtigt leveres min bestilling?

Når din vare er afsendt, og du har modtaget en afsendelsesbekræftelse med pakkenummer, så vil du oftest modtage pakken allerede dagen efter. I enkelte tilfælde kan der gå to dage. Hvis den næste dag er en weekend eller helligdag, så vil pakken normalt ankomme den førstkommende hverdag. Læs mere om leveringstider her.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Din pakke ankommer normalt op efter 1-2 hverdage. Når din pakke afsendt, modtager du en mail med et pakkenummer til GLS. Prøv i første omgang at slå nummeret op. Det kan du gøre her

Hvis din pakke ikke er dukket op efter 2 dage, kan du kontakte os via linket. Kontakt os her.

Jeg fortryder købet, hvad gør jeg?

Hvis du fortryder købet inden vi har afsendt ordre, så skal du hurtigst muligt ringe til os på 31 40 42 41 og oplyse dit ordrenummer. Hvis ordre er afsendt, kan du nægte modtagelse eller undlade at afhente den i pakkeshoppen. Så bliver den automatisk returneret til os. Læs mere  om returnering her.

Jeg har glemt noget i min bestilling, hvad gør jeg?

Det er ikke muligt at tilføje yderligere varer til en bestilling, der er gennemført. Du skal derfor lave en ny bestilling.

Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt?

Hvis der er en fejl på den vare du har modtaget, så skal du kontakte os inden du sender varen. 

Ring til os på 31 40 42 41 eller skriv til kontakt@urbanoutdoor.dk

En defekt vare sendes til 

UrbanOutdoor.dk

C/o TG Group ApS

Ørbakkevej 30

3230 Græsted